donderdag 23 augustus 2012

het gegeven: "Pay it forward" oftewel PIF

weeral een tijdje geleden, in mei om precies te zijn was k nog op het nippertje
kandidaat nr 5 voor de PIF bij Hoemmelke!

wat werd k verwend zeg!!!
Maren zelf, blogde er hier over &  ikke zelf schreef er  hier al over,
alles heeft al zijn eigen plaatske gekregen, dit betekent dat mimi weeral een klein
stukske minder chaos heeft ;-)
bedankt Maren!

daarmee werd mijn eigen PIF opgestart, snel dat dat gaat,
in ne wip & ne flik had k 5 super dankbare deelneemsters!



4. *Sam

het was plezant om te doen,
al die vrolijke stofkes bij elkaar,
& vandaag werd k super goegezind bij het lezen van al die dankbare woorden van jullie,
die opkikker kon k goe gebruiken ...


 het patroon van Elisanne (de clutch) werd de basis,
k voegde er dan mijnen eigen swung aantoe
door de paspel ipv vooraan, tussen het voor & achterpand te naaien,
enkele paspels maakte k zelf,
deze tutorial stond al op mijne pinterest ,
de handleiding van Miss Stik




17 opmerkingen:

  1. Het was heel leuk om ook net als jij.. nog net mee te kunnen doen. Je heb me aan het denken gezet om door te gaan. Nogmaals heel erg bedankt! Veel liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en dat houdt in (ja complete leek dus ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorrie ;-)
      wel als ge daar mee start nodigt ge 5 mensen uit &
      die stuurt ge dan in de loop van het jaar iets zelfgemaakts toe,
      zomaar eigenlijk ... omdat ge da graag doet ;-)

      Verwijderen
    2. aha nu begrijpen we het, eigenlijk inderdaad wel een leuk idee.

      Verwijderen
  3. Ja mimi, ne mens kan iemand nooit te veel danken.....DUS.... Merci merci merci, Danke Schon, Danke schon en heel hard Dank u wel!
    Daar had ik nu gewoon eens zin in se
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kende het niet maar het klinkt superleuk. als ik op een mooie dag ook een hele hoop volgers heb op mijnen blog wil ik er zeker eens aan beginnen :-) want wie tovert er nu niet graag een glimlach op een gezicht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ge hoeft daa nie veel volgers voor te hebbe zenne,
      k breng wel wa volk mee ;-)

      Verwijderen
  5. Wist ook niet with PIF was, maar heb hierboven een goede uitleg gelezen.
    Hoe dan ook, het is altijd leuk om 'zomaar' dingetjes te geven aan mensen. Altijd fijn om blije gezichten te zien wetende dat die lach daar is dankzij jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mor allé ... k moet eigenlijk ook toegeven dat k t nog nie dikwijls tegengekomen ben ;-)
      mor laat elle maar s goe gaan he ;-)

      Verwijderen
  6. Als ik dat geweten had dat jij een PIF deed...dat heb ik dus even gemist. Ik ben kandidaat voor je volgende;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ikke ook ;-)))
    Oei oei ik moet daar nog aan beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk initiatief, wat tof om zelfgemaakte dingen te geven of leuke spulletjes te krijgen.groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaja, en nu is het aan mij....ik ga eens nadenken hoe ik het ga aanpakken... :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mimi, ik ben er SUPERBLIJ mee!! Ik heb de envelop bij thuiskomst van vakantie (midden in de nacht) meteen bekeken! Dat is leuk thuiskomen! Super!! Ik blog 'm snel! En ik zal ook eens aan de slag gaan met mijn PIF, ik had een leuk idee maar ik had te weinig tijd... Opnieuw nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen